Blog

De 5 remarketingstrategieën van Google Ads

Geen Search-campagne is hetzelfde. Daarom is er geen allesoverheersende remarketingtechniek die voor iedereen werkt. De aanpak die je volgt, hangt af van wat jouw doelen zijn. Hier zijn vijf Google Ads marketingstrategieën die je kunt overwegen te gebruiken voor je campagnes. In dit artikel bespreek ik de vijf verschillende remarketingstrategieën die beschikbaar zijn in Google […]

7 tips om het meeste uit remarketing te halen

Statistisch gezien converteert gemiddeld slechts 3% van de bezoekers tijdens het eerste bezoek aan een website, waarbij ongeveer 90% van de bezoekers vertrekt na het bekijken van slechts één pagina. Het kost tijd voordat mensen besluiten over te gaan op een online aankoop. Dat is waarom remarketing helpt het meeste uit jouw campagnes te halen. […]

Beginnen met remarketing voor Google Ads

Het is bijna onmogelijk om bezoekers voor het eerst te converteren. De meeste mensen zullen jouw site bezoeken en weer vertrekken zonder zelfs maar iets te kopen! Maar er zijn nog genoeg kansen! Wanneer je remarketing gebruikt in Google Ads-campagnes, is elk bezoek slechts het begin van een potentiële nieuwe klantrelatie. Ik heb deze definitieve […]

De Google Ads Campagnestructuur

Nadat je een tijdje met online marketing actief bent, zul je ontdekken dat de campagnestructuur van vitaal belang is voor jouw kansen op succes met Google Ads. Jouw campagnes in het zoeknetwerk zijn intrinsiek verbonden met uw marketingstrategie en bedrijfsdoelstellingen. Als jouw account structuur mist, is het daarom onwaarschijnlijk dat dingen op jouw manier zullen […]